Am si eu blog, deci exist !

Category :

Sub titlul 'am si eu blog", imi incep, sper, lunga calatorie in spatiul meu virtual. Dar nu sub intelesul ca daca toata lumea are blog atunci hai sa imi fac si eu.. ci doar poate uneori imi place sa scriu.. , l-am facut pentru mine si pentru sufletul meu.. sa am undeva la loc "sigur" niste insemnari..pe care as putea sa le recitesc peste ani..Stiu ca majoritatea isi fac blog doar pentru a fi cititi de altii, doar pentru a-si mai posta niste poze, cu intentia tre sa vada toata lumea ce am mai facut eu sau ce mi-am mai cumparat... e foarte la moda acum...dar asta nu e important.. nu asta vreau sa citesc peste ani.. cand va veni vremea depanatului de amintiri... Cu toate astea, azi mi-am construit o micuta casuta in acest spatiu imens, unde bineinteles ca va astept sa schimbam pareri, sa vorbim despre cate in luna si in stele..

0 comentarii: