Buna dimineata!

Category :

E oare prea devreme pentru o postare? Ora 8:14 (?!?!) mi-am turnat cafeaua in cana, dupa prima inghititura mi-am dat seama ca e mult prea tare pentru a o putea bea. Pana nu demult nu o puteam suporta dar pe parcurs am prins si indeletnicirea asta. O fi bine, o fi rau? Cert e ca te trezeste si iti da pofta de a incepe o noua zi. In cazul meu de hibernare.. Sunt intr-un concediu prelungit, dupa, ce-i drept, muulti ani in campul muncii :) mai bine zis unul si un pic..dar nu-i bai..viata e inainte, am timp sa recuperez!
Imi plac job-urile solicitante, cele care nu iti permit nici sa respiri, pentru ca te tin in priza si astfel nu ai cum sa te plictisesti! Mi-e dor sa cad pe branci de oboseala, seara, fara ca macar sa imi mai trebuiasca mancare.. sa plang de ciuda ca ceva nu mi-a iesit cum trebuie..etc,etc.. Nu credeam ca voi ajunge sa regret astfel de vremuri, si totusi..uite ca da!! Uff imi lipsesc multe si simt cum ma sting daca mai vegetez mult.. But let`s see, the future sounds  good..
Nu mi-a placut niciodata sa vorbesc dinainte de planurile de viitor sau de lucrurile in stadiu de proiect, pana ce nu le-am vazut realizate..poate fiindca sunt cam pesimista (cum imi spun toti) sau mult prea realista (cum imi place mie sa zic) insa da, mi-e teama de esec! Nu  e din superstitie, doar ca, asa simt.. E destul de nasol sa iti faci vise, iluzii, pe care dintr-un motiv sau altul, viata nu ti le indeplineste, iar mai apoi, sa te doara cand cazi de undeva de sus si sa te izbesti cand ti-e lumea mai draga! Asta nu inseamna ca nu trebuie sa avem idealuri si teluri in care sa credem cu toata taria..pentru ca fara ele s-ar limita viata noastra, nu?
M-am tot chinuit in ultimele postari sa scriu cu diacritice, sa fie totul corect si sa se vada frumos, dar iar ma vad renuntand la idee pentru ca pana le gasesc pe tastatura imi fug toate ideile.. si asa sunt putin fugarite in mintea mea..dau navala cateodata de nici nu le pot prinde si pune cap la cap.
In alta ordine de idei...ca tot despre ele fiind vorba..mi-am asezat frumusel castile ca sa pot asculta muzica la un volum care sa ma satisfaca oarecum, fara ca vecinul de deasupra sa imi bata in cap..si ascult piesa aceasta , pusa pe repeat, ce tare ma obsedeaza de ceva zile.. am senzatia acum ca as putea-o asculta non-stop.
Ca tot veni vorba de ascultatul muzicii, imi doresc din n motive sa stau la casa, insa cred ca pe primul loc e acesta, ca as putea asculta muzica la maxim la orice ora din zi sau din noapte, fara sa ma auda careva. Nu stiu cum e pentru altii, dar eu daca nu o simt in stomac :), daca nu o traiesc, parca nici nu se pune! Asa o fi si pentru voi? Mai nou imi doresc mult un ipod ale carui casti sa le tin in urechi si noaptea cand dorm!



Soo, why my lord? Have a niceeeee day!

16 comentarii:

Anonim spunea...

Buna dimi,draga!!
Heeei,aroma aia de cafea a ajuns pana la mine!!!!!! Nu sunt vreo impatimita consumatoare dar ador aroma ei!!!! Uite,vezi,acum nu ma lasa sa mai trec pe niciunde,sa mai salut si alti oameni,ma trezeste la realitatea drumului acesta - Raftul cu ganduri!
Dor de munca pe branci?! Vezi de treaba,iubita!! Pai de ce? Stai acolo ca stai bine,nici nu stii cat!! Ce ,a murit cineva de hibernare?! Nici gand! Sa te spetesti si altii sa adune roadele? Stai cumintica! Viata e si-asa destul de complicata...Vom mai vorbi despre asta!
Si eu am niste "obsesii":Play&Win - London's rain,Andreea Banica - Lei LiRa,Spin - Amintirea ta!
Revin cu alte ganduri putin mai tarziu,ca e voie!

Pupici multi,multi!!!
L'automne

Lavinia spunea...

De cand a inceput vara nu am mai baut cafea, dar iata ca astazi ai reusit sa-mi faci pofta, asa ca mi-am facut o cafeluta si abia apoi m-am apucat de citit pe indelete ce ganduri ai mai asternut tu aici.
Si mie imi lipseste munca! Daca as putea chiar de maine as incepe.....
Pe de o parte ador ideea de vacanta continua (desi cu un copil mic dupa care trebuie sa alergi numai vacanta nu se poate numi), dar pe de alta parte simt ca ma plafonez, ca nu mai sunt la curent cu lumea reala, ca tot ce apare nou trece pe langa mine fara sa stiu. Ma simt oarecum rupta de realitate si asta ma face sa-mi fie teama de reintoarcerea mea in campul muncii!
Dar pana una alta mai stau un an acasa cu pitica si nu-mi ramane decat sa ma bucur de timpul petrecut cu ea!
Te pupa dulce o mamica pusa pe ganduri de gandurile tale! :)

Cristian Lisandru spunea...

Bună dimineaţa - de fapt, acum ar trebui să spun Bună ziua, m-am trezit cam târziu! O zi cât mai bună îţi doresc...

Diana spunea...

L`automne, mi-au prins bine vorbele tale dar imi lipsesc vremurile cand eram activa; fac si eu ca Lavinia, parca se scurge viata pe langa mine!
Nu zic ca nu am profitat in timpul acesta si nu am facut mult mai multe pentru sufletul meu, lucruri restante dar care trebuiau sa imi umple locurile ramase goale!
Am avut vreme sa citesc, sa imi hranesc sufletul cum se cuvine cu toate bunatatile atat de necesare lui! M-am putut bucura de cand sunt aici de lucrurile marunte ale vietii dar care uneori dau sarea si piperul.. am avut ragaz sa ma adun si sa o iau cu forte noi si proaspete pe un alt drum!
Cand eram in valtoarea nebuna a vietii, casa, munca, parca nu mai aveam timp de nimic altceva; imi era dor sa lenevesc, sa stiu ca nu mai am nici o responsabilitate; e atat de euforica starea asta, dar cand gusti din ea cate putin..ca ce e prea mult intotdeauna strica.
Dar gata, bateriile mi s-au incarcat! Sunt ca noua :)

Prima piesa trebuie sa o ascult ca nu cred ca o stiu.
Pupiceii cei mai dulci!! Pe mai tarziu!

Diana spunea...

Lavinia, cat ma bucur ca mi-ai scris, imi era dor de tine! Ma bucur ca te-am ispitit la o cafeluta si o sa consider ca am baut-o impreuna :)
Parca gandurile mele au capatat grai cand ma uit la cele scrise de tine! Exact la fel ma simt si eu! Tu ai o scuza excelenta; si eu la randul meu voi sta acasa cand voi avea un piticut pentru ca nu se merita pentru toti banii din lume sa pierzi acesti ani din viata sa, cand se petrec cele mai frumoase lucururi! Primul gangurit, primul zambet, prima oara cand spune mami sau tati, primi pasi, samd...
Cu acestea nu te mai intalnesti si e bine sa te afli langa copilul tau, asta e parerea mea!
Bucura-te si infrupta-te din toate minunatiile zilnice ce ti le ofera Iulia ta mica!

Ce mi-a placut ultima parte, m-ai facut sa rad :)
Si uite asa ma bucur ca am schimbat doua vorbe si am baut cafeluta impreuna!
Pupicei dulci pentru cea mai frumoasa fetita si mamica ei!

Diana spunea...

Ziua buna, Cristi! Cafeluta s-a terminat, poate maine dimineata, daca vei fi mai matinal :)
Multumesc frumos

Anonim spunea...

Sa stii ca azi chiar am facut cafea la greu,numai de la postarea ta mi s-a tras! M-am saturat numai simtindu-i aroma! Minunata idee si sa stii ca atunci cand vreau sa trezesc pe cineva....ii trimit un mail cu o ceasca maaare,mare de cafea!
Cand iti scriam despre munca - faceam referire la cea cu orice pret,numai de dragul de-a pleca de acasa si de-a permite sa fii umilit doar pt a pastra un post,platit mai mult pe hartie! Doar stim cat de greu si cat de putine sanse sunt pt a fi in locul dorit,nu visat! Sunt mult prea multi cei care merg de mare nevoie la serviciu,nu de placere! Pt ca nu esti motivat in niciun fel si-ti dau aerul ca trebuie sa le multumesti toata viata pt vreun amarat de loc! E absolut inuman ce se intampla! Hai sa nu ne intristam,mai bine un cantec vesel sa cantam(vorba poetului!)!
Draguta melodia aleasa! Am mai auzit vreo cateva care seamana,e chiar una si in romaneste(nu stiu cum se numeste) si stiu ca pe unde comutam - pe-acolo gaseam acordurile astea...Parca tot mai bine suna piesele din playlist,senzatie sunt!

Seara frumoasa,printeso,ai grija de tine! Pupici la greu cu aroma de dimineti cafeinizate!
L'automne

Diana spunea...

Ia uite cum te-am facut eu sa bei cafea de dimineata..
Stiu ca in modul acesta te-ai gandit in ceea ce priveste munca..si ai dreptate..din pacate! As fi vrut sa nu ai,uff..
Stii, chiar ma gandeam ca daca toti ar profesa in domeniul absolvit sau ceea ce au visat dintotdeauna sa faca...lumea ar fi mai vesela si nu ar mai exista frustrari, nimic! Dar cand faci ceva de nevoie si cu atat mai mult pe bani putini..mai bine nu!
Dar sa nu vb de lucruri urate! Ai vazut noul site cu poze al Broscutzei? L-a lasat ea ieri parca la comentarii, aici la mine! Mi-a placut atat de mult incat mi-am facut si eu..ma dor ochii de cat am stat cu ei in calculator..
Nu e gata, mai am poze de pus el, dar e ca un fel de blog, mie imi place f mult cum arata!

Raftul cu amintiri
http://dianaperca.shutterfly.com/

Pupiceei cei mai dulci si o seara de basm iti doresc!

lorena spunea...

nu este deloc devreme pentru postare...cred ca e cl mai bun moment al zilei ...tu...cafeluta si gandurile tale ...
simpatica cescuta!

Anonim spunea...

Ce-i de spus? Buna dimineata! :)

Anonim spunea...

Buna dimineata din nou!!
Trec rapid sa te salut,sa te pupacesc si sa-ti urez o zi cat se poate de buna,asa ca pentru un copil drag!!!!
Revin cand se va putea,cu tot dragul!!

Imbratisari "fara numar"!
L'automne

PS. Cafeluta e deja gata!

Diana spunea...

Buna dimineata tuturor, azi am fost mai lenesa, am mai zabovit in pat! Dar va multumesc ca mi-ati trecut pragul si astazi!
Pupicei dulci!
Aaaa vineri pleeeeec "la Romanica" , vin spre voi! :))

Anonim spunea...

Alta dimineata! Acelasi soare,aceleasi ganduri! Posibil sa fie ultima noastra dimineata alaturi,insa pana la toamna nu mai e mult! Abia astept! Abia va astept:Toamna,Diana! Toamna va veni mai intai,maiestuoasa,princiara...
Voi fi aici sa va astept,cu mare bucurie si emotie! Sper sa ne revedem cu bine si sa trecem proba timpului! Cine stie?!? Timpul nu ofera garantii,oricat ne-am dori!..

Sarutari si imbratisari de drum lung,sa-ti tina de cald pana la toamna!!!!!!!
L'automne

Diana spunea...

L`automne, cu toate scuzele din lume, abia acum reusesc sa iti raspund :(
Multumesc din inima, o sa tinem legatura, nu ai sa scapi de mine nici in perioada asta! Un gand cat de mic si tot ti-l voi trimite!
Te imbratisez cu toata inima! Sa ai grija de tine, scumpa mea!

Pupicei dulci, dulci!!

Pizarro spunea...

Pasate por el blog tienes premios.
Saludos y abrazos.

telefoane mobile spunea...

Ce-mi place poza cu zambetul :)