In vitrina

Category : ,

IMGP0654IMGP0664 IMGP0663IMGP0661 IMGP0666SDC11541

14 comentarii:

Anonim spunea...

Doamne cata frumusete pe metru patrat!!!!!!!!!!! Papusile alea sunt o nebunie,pacat ca la noi nu vezi asa ceva,poate ocazional...Ce sa mai zic de ornamentele si stralucirile de peste tot...Din ce colt de Rai vin minunile astea?!
Sunt visul oricarui suflet frumos.

Pupici cu drag!
L'Automne

Diana spunea...

L`Automne, ma bucur mult de tot ca iti plac vitrinele pozate de mine..papusile m-au dat pe spate si pe mine, unele arata ca niste adevarate aristocrate :)
Aceste minunatii vin dintr-un coltisor de Rai numit Brugges, care este un orasel foarte drag sufletului meu pentru ca e foarte vechi, boem si romantic!
Pupici dulci din departari!

Cory spunea...

superbe! am ramas fara cuvinte! dar cum spunea si l'automne, asa ceva rar vezi pe la noi, saup poate deloc, intr-adevar sunt o splendoare! cred ca ai stat minute in sir in fata lor, sa le admiri!

Tasha spunea...

Vitrina cu papusi parca ar fi colectia mea de acasa,ador papusile cu cap de portelan,mi-am cumparat cam de peste tot de pe unde am fost.Cele mai multe insa din Austria.

broscutza spunea...

Vai cat de frumos!!! Am ramas cu ochii pironiti la frumusetile astea,[a[usile sunt de senzatie, plus ca ciocolata aia arata foarte "apetisant"!! Te pup si iti multumesc ca si in anul asta ne incanti asa cum ne-ai obisnuit in 2009! Imi era dor!! Te pup cu ce mai mare drag!!

Loredana spunea...

senzationale vitrinile!
mai ales prima e superba!

Bianca spunea...

Îți trimit o poezie în dar... dar din dar se face RAI, vezi ce faci cu ea :*

Bianca spunea...

Draga mea, am lansat un concurs care poate te interesează, te aștept să participi.

broscutza spunea...

Sa fii fericita draga mea, si inceputul primaverii sa-ti aduca numai iubire, fericire, veselie, frumusete si minuni. TE iubesc pentru cat de unica si de frumoasa esti!
Sa aveti parte de tot ce e mai bun!!

Anonim spunea...

Tare misto schimbarea!! Te-asteptam si cu o postare de primavara,ok?

Salutari si sarutari de departe!
L'Automne

broscutza spunea...

La Multi Ani draga mea!! Sa fii fericita, iubita, sanatoasa, cu noroc mult, sa-ti mearga toate din plin! Sa simti tot timpul toata iubirea si afectiunea din jurul tau! Sa te simti cel mai norocos si mai realizat om din lume!!
Te ador si cred ca esti minunata, unica si adorabila, si sunt tare mandra ca esti in viata mea!! Sa fii fericita sora draga si sa ai parte de tot ce e mai bun pe lume!! Azi, de ziua ta, sa te bucuri din plin de tot ce e mai frumos, si sa stii ca te strang toata ziua in brate, te pup de nu te vezi, si iti cant toata ziua!!! Multi ani traiasca, multi ani traiasca...La Multi Aniiiiii!!

O dedicatie de la mine:
http://broscutzacuguramare.blogspot.com/2010/03/iubitei-mele-surori.html

Unknown spunea...

Diana, scumpa mea, pe unde umbli de nu mai apari pe aici cu ceva nou?
Eu te astept cu drag si sper sa "vorbim" cat de curand! Te pupicesc cu mare drag!!!

fotograf nunta monica spunea...

uluitor de frumos!papusile sunt adorabile!

Catalina spunea...

Nu ai mai scris de ceva timp pe blogul tau, astept sa revii cu noutati