Invitatie

Category :

Oana Pellea este un om atipic timpurilor in care traim. O persoana modesta, cu o credinta mare in Dumnezeu, o actrita desavarsita. Un om ce poate fi descoperit mult mai usor citindu-i randurile, intrand in universul vietii ei. Sta la loc de cinste in sufletul meu.Acum dupa ce am citit cateva pagini  din cartea ce abia a lansat-o, daca as fi acasa as trage fuguta la prima librarie ce mi-ar iesi in cale pentru a o cumpara.


Aici gasiti cateva pagini din cartea sa, doar daca va e foarte dor de ceva frumos si bun. (Oana Pellea)




"Draga cititorule, 

Sa ma ierti daca, citindu-mi jurnalul, asteptai cumva raspunsuri. Nu am decat intrebari si mirari. Si multa credinta ca totul va fi bine. 
Multumesc bunului Dumnezeu ca ma ingaduie.
Si crede-ma pe cuvant ca mai mare minune decat viata nu exista, ca mai mare virtute decat modestia nu exista si mai mare bucurie decat iubirea nu exista. Si peste toate e Dumnezeu.[...]"