Leapsa

Category :

Mulţumesc Laviniei că s-a gândit şi la mine când a pasat această leapşă mai departe. Întrebarea e : Ce lucruri (în materie de decoraţiuni) nu v-aţi pune niciodată în casă?
Cred că o să par că nu sunt originală dar cam aceleaşi lucruri nici eu nu mi le-aş pune în casă. Aşadar, o să enumăr şi eu :
  • În primul rând detest carpetele de pus pe pereţi cum se purtau la ţară carpeta_2_33353464536 dar cum şi acum se regăsesc pe pereţii multora. Răpirea din serai, celebrii cerbi de lângă lac, cele cu păuni ,etc, etc, etc. La început era o modă pentru că nu oricine îşi permitea aşa ceva, ele fiind aduse din Turcia. Citisem undeva că Ion Dolănescu avea o colecţie impresionantă de astfel de carpete, deci nu toată lumea le avea prin anii ‘80. Mai târziu, la începutul anilor ‘90, au început pieţele să fie invadate de astfel de produse, iar românul să nu mai contenească a cumpăra, ajungând carpetele să ocupe locuri de cinste în casele acestora. Era şi un dar de nuntă tare râvnit la vremea aceea. Acum, nu au rămas decât nişte lucruri extraordinar de chicioase. 
  • Al doilea loc la mine în listă îl ocupă cu siguranţă mileurile. Nu, nu şi nu image002 mileurilor! Gata, a fost de ajuns vremea lor , cred că nu era casă în care să nu existe mileuri. Acum nu le-aş folosi pentru nimic în lume!!


  • Bibelouri ! Nu mi le-aş pune în casă în veci. Am dat peste o poză gospo01haioasă :)  Sufrageriile arătau toate la fel : vitrinele burduşite cu bibelouri, masa în mijloc, o canapea acoperită de o carpetă mult prea colorată ce se asorta cu faţa de masă. Cred că-s o fericită că nu mi-am petrecut copilăria într-o astfel de sufragerie. Bravo mama, te felicit că nu erai în pas cu moda la capitolul ăsta! :))
  • Nu ştiu ce nu mi-aş mai pune niciodată în casă, cred că flori din plastic, chiar dacă şi acum am văzut prin magazinele de aici, din Bruxelles, diferite flori , dar realizate foarte bine şi care imită perfect realitatea şi care nu sunt tocmai foarte ieftine.  Dar tot nu! Ador florile naturale! Îi mulţumesc soţiorului meu că niciodată nu îmi lipsesc din casă.
  • Cam astea ar fi , în general nu mi-aş pune lucruri ce nu îmi folosesc şi care nu arată bine. Nu mi-aş încărca locuinţa, îmi place stilul minimalist.
Cum sunt mai nouă pe aici din păcate nu am cui transmite leapşa mai departe :(

2 comentarii:

Lavinia spunea...

Bravo, Diana! Ai avut mai multa rabdare decat noi si vad ca ai exemplificat foarte frumos cu poze!

Diana spunea...

Da, mi-a placut leapsa :) Merci frumos!