Mancare chinezeasca

Category : ,


   Poate vă aflați în dilemă și nu mai aveți nici o idee în ce privește gătitul. Sau poate pur și simplu doriti să vă surprindeți jumătatea cu o rețetă mai exotică. M-am gândit să vă vin eu în ajutor exemplificând-o în imagini. Iată, nu este o reteta foarte complicata! 
După ce este fugărită oratania și trecută pe lumea cealaltă, se jumulește și bine pârpolește!

După ce am procedat așa cu tot clanul,

trecem la porționare !

Lăsăm puțin cărnița cu mirodeniile

după care o punem la prăjit,

astfel arătând rezultatul final! Se servește cu garnitură la alegere. 

Poftă bună!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Valeu:) Ai mancat asa ceva?

Diana spunea...

:)) Nuuu

Lavinia spunea...

brrr! si eu care ma laudam ca-mi place mancarea chinezeasca....O sa ma mai gandesc daca mai spun asa ceva!

Diana spunea...

Au si mancare buna dar si delicatese de astea :)

Anonim spunea...

Tocmai ce-am mâncat

Anonim spunea...

yummy!! looks like chicken :))