Ham-ham

Category :

Am mai crescut ce-i drept de cand nu m-ati mai vazut, ma indrept cu pasi mari catre aniversarea a 5 luni de viata! Sunt un baietel inteligent si stiu de pe acum ca o sa ajung un barbat fatal, ce o sa dea toate fetele pe spate pentru ca toata lumea imi spune ca tare aratos sunt ;;) Cred ca am inceput sa imi dau si eu seama de acest lucru pentru ca imi place sa ma uit in oglinda, si de curand cred ca am realizat ca acolo nu e alt catel, ci chiar eu. Insa mi-a luat ceva timp, sa stiti :) Toti imi zic ca-s maricel pentru varsta mea, chiar si domnu` doctor m-a cautat la dinti, nevenindu-i sa creada ca-s si eu un bebe mic. Tot aud ca poate oi fi ca Benjamin Button, cine o mai fi si asta nu stiu :)
O sa va intrebati poate cu ce imi place sa imi ocup timpul. Ei bine, imi place sa ma joc cu cele doua jucarii de plus ale mele (bine, in afara de cele doua umane), sa dorm, sa pap (sunt un adevarat gurmand), sa merg la plimbare, sa alerg de nebun in iarba, eee chestii de genu` :D Dar sunt si lucruri ce imi displac! Cum ar fi aspiratorul, feonul si sa stau singurel. Sunt foarte lipicios si atasat de oameni incat urasc singuratatea :(
Insa stiu sa fac multe lucruri, ca de exemplu: sa dau noroc, sa merg si sa stau in doua picioruse, sa stau in fundulet la comanda sau culcat. Stiu sa o caut si sa o aduc pe Minnie(prietena mea de plus) la cerere. Si asta ca sa vedeti ca nu am irosit 4 luni de pomana. Cand aud ceasul desteptator dimineata sar in capul lor si ii smotocesc de nu se vad cand bag de seama ca pupicii nu dau nici un rezultat. Sunt belgian get beget, cu acte in regula dar inteleg numai romaneste :D Cam atat despre mine, las pozele sa spuna mai multe:

20 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Ti-am spus si data trecuta ca fiica mea e topita dupa el. Asa minunatie sa tot ai pe langa tine.Alb si pufos, iute si falos.Pupici.

Cristian Lisandru spunea...

Ce splendoare. Cred că este o joacă permanentă acest căţeluş...

Anonim spunea...

Ai o minunatie de catel, mic si jucaus. O splendoare alba. Si eu vreau unul :((... :P
O seara placuta.

Bejenaru Gabriela spunea...

e atat de dragalas cainele tau,iar rochiile de mai jos imi plac foarte mult

Lavinia spunea...

He he! Pai cum sa indrazniti sa lasati singurel scumpetea asta de baiat sau sa-l stresati cu aspiratorul?! Eu, daca as fi in locul vostru, l-as tine numai in brate si l-as smotoci!
La ora la care eu admir pozele Iulia doarme dusa, dar maine, cand se trezeste, ii arat frumusetea asta de ham-ham :)
Multumim pentru poze! Chiar ne era dor de dragalasul vostru! Il pupam dulce, dulce pe botic!

Diana Z. spunea...

Super descriere!
Smotoceala placuta

DOAR NOI spunea...

Un animal te face mai bun, mai vesel, mai intelegator.

Diana spunea...

ham ham, multumesc frumos tuturor pentru complimentele asa frumoase! Asa-i ca v-am cucerit? Stiam eu :p
Pe curand! Mai apar pe aici cand voi creste mai mare, eventual de ziua mea de nastere, cand voi sufla in lumanari ;;)
Pupici la toata lumea, tineti-va bine ca sunt tare pupacios :-* :-* :-*

Anonim spunea...

Frumoasa expunere! Nota 10 cu felicitari!! Ce ma bucur sa-l revad aici sanatos si voios...! O placere,nu alta! Stiu ca se-apropie aniversarea...,urmaresc fidel calendarul! Surprize-surprize!!
Pupici baietelului scump si asteptam poze de la aniversare!!!!!!!!!
Pup si fata frumoasa cu dor si drag!!!
L'automne

Anonim spunea...

Ia uite ce coincidenta! Amandoua scriam si postam in acelasi timp despre aniversarea lui Shani! Ce telepatie!! Chiar functioneaza!!!!!!!!
Gand la gand cu bucurie! Sa-i fie de bine baiatului!
L'automne

Diana spunea...

Multumesc frumos, L`automne! Asa de draguta esti intotdeauna :-*
Chiar ma intrebam unde esti si de ce nu mai lasi nici un gand frumos aici, ti-am simtit lipsa! Sper sa iti placa noile melodii romanesti de asta data si sa le asculti cu drag!
Pupici dulci dulci de la noi!

Anonim spunea...

Chiar mi-ai simtit lipsa,iubita mea? Ma bucur din suflet sa stiu asta,nici nu stii ce bucurie!!!!!!!!!! Una maaaare,imensa! Asta inseamna ca reusesc sa transmit ceva! Crezi ca nu stiu ce ai scris despre mine la "doareu"?!!!! Esti formidabila! M-ai emotionat pana la topire...,ce cuvinte sa aduc spre multumire??? Pacat ca ea mi-a raspuns ca si cand n-ar fi inteles mesajul meu de suflet...,de parca as fi jignit-o cu el...Vezi ce situatii? Oare de ce?.......Cu atat mai mult tin sa-ti multumesc pt atitudinea constanta fata de mine si pt toate cuvintele frumoase raspandite peste tot,cu aprecieri la adresa mea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vreau sa-ti fac un dar special,un dar muzical mai presus de tot ce stiai pana acum...De-a lungul anilor mi-au intrat in suflet cateva voci memorabile,pe rand,stationau acolo pana gaseam altceva la fel de frumos...O sa-ti mai spun despre asta! Actualmente,pe locul 1 in sufletel e o mare voce,maaaaaaaare de tot,considerata miracol mondial,ceva ce-ti taie respiratia,divin,melancolic,fermecator,sarmant,incredibil,fenomenal....,inegalabil,etc,etc. Asa e denumit peste tot si asa e si pt mine! Vine din Rusia,are 26 de ani si se numeste...VITAS!!! Sa nu-mi spui ca nu-ti place rusa ca ma supar,sa stii!! L-am descoperit in ziua de Pasti,pe tvr2,a fost cadoul lor pt noi,telespectatorii! 2 ore nu m-am miscat de langa tv,am incremenit! Se spune ca vocea sa se-ntinde pe 5 sau chiar 8 octave,dupa parerea altora... Daca ai auzit de el deja - sunt cu atat mai fericita!!!!!!! Am reusit sa te fac curioasa? Uite,cauta melodiile astea,exact asa,pe rand si sa vedem cum argumentezi ca nu-ti plac...!!!!!!!! Daca citesti ce postari sunt sub unele melodii....te iau fiorii!!
1. VITAS - The Star
2. VITAS - Crane's crying(fii atenta ce ochi are!)
3. VITAS - Angel Without A Wing
4. VITAS - My God,How I Love!
5. VITAS - Opera #2(Vitas's 2003 concert),varianta de la saelumi
Mie mi-a luat ceva timp sa-mi revin...E UNIC!
Astept repede parerea ta,vreau sa vad daca rezonezi! Titlurile sunt in engleza dar el canta in lb materna,rusa! Nu-l judeca inainte de a-l cunoaste,el poate mai mult decat pot altii doar sa viseze!!!!!!!!!!!
Pupici nerabdatori! Hai,prima impresie,astept!
Iti mai spun doar ca absolut toate versurile sale sunt despre dragoste,rupte din suflet,se si vede,nu?
L'automne

Anonim spunea...

Este star international la numai 26 de ani!!!!!! Mai este denumit Voce supersonica sau Psyglass! Asa cum spunea cineva,la comentarii,ti se pare ca vede prin tine,ca te patrunde si ca vede lumea asta altcumva decat noi...Nu putem cuprinde cu privirea lucrurile vazute de el,traieste in alte sfere superioare! Nu e magnific? Se reinventeaza cu fiecare cantec,schimba registrul dar ramane la fel de cald,sarmant,inexplicabil de frumos... Cat as vrea sa-l vezi si tu asa...ULUITOR! A concertat in toata lumea,e genial!
L'automne

Diana spunea...

Revin putin mai pe seara L`automne, cu nerabdare!!!!!!!!

Diana spunea...

E senzational, mi-a placut foarte foarte mult! Parca pare incredibil cu ce ce talent a fost inzestrat de Dumnezeu! Nu ti-e dat sa intalnesti des asemenea artisti, cu voci de aur.
Iti multumesc din suflet ca ai impartasit si cu mine acest "fenomen". Nu ma mai satur sa il ascult!!!!
Nici nu are cum sa nu iti placa limba rusa cantata de acest tanar minunat. Intr`adevar, o voce de inger care pur si simplu te lasa fara cuvinte!
Am fost plecata insa am murit de nerabdare sa ajung acasa si sa il ascult, pentru ca stiam ca tu nu imi puteai recomanda ceva ce sa nu fie pe sufletul meu! Gusturile tale fine sunt de necontestat :x M-ai convins de lucrul acesta prin toata muzica ce ai impartasit-o aici cu mine si pentru care tin sa iti multumesc :-*
Cu privire la ce mi-ai scris la inceput, cum sa nu spun tuturor ce suflet frumos mi-a fost dat sa intalnesc in lumea asta nebuna, nebuna de tot...

CORA spunea...

Draga Shani, esti o bijuterie de catel! Sa cresti maricel (atat cat iti permite rasa ta) si sa ii bucuri in fiece moment pe proprietarii tai!

Diana spunea...

Cora, multumim frumos :-*

Tudelix spunea...

o, doamne:) este foarte frumos. o minunatie:*. ai grija de el.

Diana spunea...

Bine ai venit, Tudelix! Suntem incantati sa te cunoastem, atat eu cat si Shani :)

Anonim spunea...

triphasic and clomid and ovidrel