Profunzime si sensibilitate

Category :

O frantura dintr-un scenariu. Joc un alt rol dintr-o alta viata. Sunt un EL de asta data. Am o viata obisnuita, dar poate deosebita caci o privesc cu multa profunzime. Un rol. O zi din viata. Ea, intinsa pe canapea cu privirea pierduta.. e mai frumoasa ca nicicand.. O privesc de minute in sir, dar ea nu stie..e ratacita in lumea ei.. o lume reala, o lume in care profunzimea si sensibilitatea nu se regasesc. E doar un chip, atat.. un chip frumos dar rece ca un sloi. Totusi o iubesc, desi nu e ca mine. Contrariile se atrag?... Dar daca intr-o buna zi voi vrea si eu sa primesc ce ofer la randu-mi?................... Se va ivi dezamagirea?... Nu! Nu!.................. O privesc si acum... e frumoasa si mi-e draga. e a mea! In felul acesta gandesc cand ma uit la ea! Oare de ce?! Dragostea ce-mi mistuie sufletul sa fie de vina? Ea imi da aripile astea! Sunt indragostit, da! Ma apropii, nu ma vede! Ea e pe pamant, eu sunt undeva printre nori.. Ii cuprind fatza in maini si o privesc adanc in ochi. O suvita de par ii cade pe chip si am in fatza mea o imagine ce-mi va dainui in memorie mult timp de-acum.. I-o dau incet cu mana la o parte, mangaindu-i obrazul fin. Abia atingandu-i buzele, incep sa o sarut..incet, ca-ntr-un dans incredibil de lent..o cuprind in brate.. imi trec mana prin parul ei... un fior ma strapunge, strabatandu-mi tot trupul, simtindu-l in fiecare nerv.. ma opresc......sa o mai pot privi... sclipirea unei lumanari i se zareste in ochi...ii privesc atat de fix si adanc, incat pot zari dincolo de ei.. sunt eu, ea, dragostea mea pentru ea..si multe lumanari...una din ele o pot vedea acum oglindindu-se in ochii ei mari. si ATAT. Nimic mai mult! Nu mai e nimeni si nimic aici.. Pacat , lipseste ceva din tablou..CEVA ce pe mine m-ar face fericit! Lipseste chiar PROFUNZIMEA! E doar o inchipuire.....un rol...

0 comentarii: