Vin sarbatorile!

Category :

Nu-mi place iarna, urasc frigul, dar azi parca imi doresc sa ninga.. sa privesc la geam cum totul se transforma in alb, tinand in mana o cana cu ceai fierbinte si apoi, spre lasarea intunericului sa iesim la plimbare, tinandu-ne de mana ca doi copii si sa ne bucuram de priveliste. Orasul deja s-a imbracat in sarbatoare, luminitele ne zambesc de pretutindeni, sarbatorile bat la usa! Ai fost cuminte anul acesta? Ce iti doresti sa iti aduca Mosul? O sa ii scriu o scrisoare, totusi.. ca sa fiu sigura ca nu ma va uita! Asadar, draga Mos Craciun, m-am hotarat sa iti scriu din timp,pentru a fi convinsa ca printre milioanele de scrisori ce le vei primi, va fi si a mea. Nu stiu daca ma mai tii minte, dar sunt eu, fetita aia la care veneai si care iti spunea zeci de poezii, de nu te mai saturai ascultand-o.. tot timpul mai voiai inca una, si inca una, greu , foarte greu mai scoteai cate un dar din sacul tau mare, trebuia sa iti spun tot ce stiam, sa imi scormonesc prin minte dupa toate poezioarele, si apoi, stai ca nu era de ajuns, mai voiai si un cantecel..si tot asa! Dar era frumos, asteptam cu mult drag sa imi bati la usa , ma gatea mami de sarbatoare, ca nu cumva sa ma prezint oarecum in fata ta, ca de..nu veneai in fiecare zi! Probabil ca ti-ai amintit de mine, sunt sigura! Ce fetita la 2 ani iti mai spunea zeci de poezii? Dar ce a trecut timpul, ce au zburat anii, mosule! Acum am crescut mare, nu o sa te mai rog sa imi mai aduci papusele, masinute si jocuri care mai de care.. insa totusi acum cred ca o sa fiu ceva mai scumpa, chiar daca ceea ce imi doresc nu se poate cumpara cu bani! Ai sa vezi, dar poate nu iti va fi greu, stiu ca tu le poti pe toate! Deci, te rog asa: adu-mi un sac plin de sanatate, dar din aia buna, sa nu te zgarcesti sa imi iei la mana a doua! Buuun..as mai vrea multa, da` muuulta intelepciune, acea intelepciune a batranilor, vezi tu cum faci, dar sa imi aduci, specific ca am fost tare cuminte, insa degeaba iti spun, oricum tu deja stii tot.. Asa, apoi as mai vrea liniste sufleteasca, la asta iar sa nu te zgarcesti, sa imi aduci cam o tona, sa imi ajunga pana la anul ce va veni, ca am cam epuizat resursele! Cam atat, hai ca nu sunt asa "scumpa"! Dar cel mai mult si mai mult imi doresc un bebe mic si sanatos! Stiu, acum ai sa zici ca e greu, ca apoi se va mai adauga un copil pe lista ta si oricum tu ai deja prea multi, iar darurile sunt si asa limitate, cu criza asta economica! Dar hai , daca imi indeplinesti dorinta asta, promit ca nu o sa iti mai cer niciodata nimic! :) Vezi, deci e o investitie ce are perspectiva! Stiu ca deja te-am convins, asadar sa nu ma dezamagesti mosule, doar stii ce mult te iubesc! Te astept cu mult dor!

0 comentarii: