O duminica frumoasa, o zi de luni ploioasa, un vis frumos si "iubirea" frateasca

Category : ,

Astazi ploua. O vreme urata si mohorata de nici un caine sa nu dai afara din casa, insa, deh, trebuie facuta si asta, toti avem nevoi :)  tzar repede si  fuga in casa la caldurica, sa nu ne murdarim pe papucei.
Ieri, duminica, a fost placut. Adierea vantului era rece, semn ca primavara nu e ca vara, dar cum asteptam cu totii caldura, avem mari asteptari de la vreme. Insa ea, nefiind la fel de grabita ca noi, isi face mendrele. Se scurge atat de repede ziua de duminica de nici nu am timp sa o simt. Este duminica in familie, cu iesiri in parc si plimbari prelungi.  Calma, linisita si fara rude galagioase. Numai noi, o zi doar a noastra. Pacat insa ca are numai 24 de ore. 
Am topait prin iarba, am jucat v-ati-ascunselea cu Shani, care pur si simplu intra in transa cand vede ca unul dintre noi dispare subit, si agitat tot incepe sa te caute :) Iti mai trebuie bogatii cand ai toate astea? Sa mai visezi ca traiesti in palate de lux, plimbat intr-o limuzina cu sofer? De ce pentru unii acesta este visul suprem? 

Al meu arata altfel. E pictat in alte culori. Poate prea sterse pentru unii. Insa opulenta si stridenta nu-s pentru mine. In dictionarul meu naturaletea este sinonima cu simplitatea si cu frumusetea.
Chiar daca avem un apartament, imi doresc o casuta pe pamant. Micuta, cocheta, cu o curte mare plina cu flori si verdeata. O terasa de unde le putem admira in fiecare dimineata la micul dejun. Doi sau trei copii care sa ne umple casa cu voiosia lor. O familie mare, unita, o gasca de invidiat! Ingredientele necesare pentru toate astea? Multa sanatate, liniste, pace sufleteasca, dragoste, bani cat pentru un trai decent. Sa am acasa coltisorul meu de rai, inconjurata de ingerasii vietii mele.  
Pentru ca am fost singura la parinti, intotdeauna mi-ar fi placut sa am macar un frate(sora), insa nu doar cu numele, ci o fiinta jumatate din mine, cel mai bun prieten,gata fiind oricand sa imi dau si viata pe el, daca aceasta ar fi cerut-o. Asa imi doresc sa fie puiutii mei, frati, cum din pacate, nu mi-a fost dat sa intalnesc pana acum. "Frate, frate da` branza`i pe bani" , frate, frate dar numai cu numele; frate, frate dar fiecare cu aia ma-sii, etc,etc; doar "frati" din astia cunosc.   Asa sunt toate relatiile fratesti? As fi bucuroasa sa aflu de la cei ce imi treg pragul virtual si povesti frumoase, asa cum mie mi se par firesti. Intre doi frati eu nu gasesc normal sa isi gaseasca locul rautatile, orgoliile, interesele de orice fel, ar trebui sa fie la fel ca si in dragoste. E adevarat ca viata uneori cruda le strecoara, insa iubirea fata de aproape nostru ar trebui sa fie ca un scut impotriva lor. Te consideri un om bun dar iti macina existenta implinirile si bunastarile fratelui tau? Ai impresia ca esti OM insa iti mai barfesti din cand in cand fratele/sora, pe la colturi? Nuu, te-ai inselat, dar numai OM nu te poti numi, daramite si bun. Aaaa, ti-a gresit in nenumarate randuri, ti-a provocat rau, lasa-l, iarta-l si gandeste-te ca va avea cine sa il judece. Oare sa gandesc asa ca nu am frati? Iertati-ma si trageti-ma de manecuta daca gresesc. Nu reprezint eu bunatatea intruchipata, sa fim seriosi, fiecare dintre noi are cate un strop de rautate in el, insa eu sunt de parere ca el nu ar trebui sa existe in asemenea relatii. 
Ma enerveaza vorba asta cum ca "ti-e mai aproape un strain, decat aproapele tau", chiar daca de multe ori tare mai e valabila, insa consider ca nu ar trebui sa fie deloc asa. 
M-am apucat sa scriu despre ziua de ieri si uite unde am ajuns :)) Stiu ca voi sunteti ceva mai instariti decat mine si "sor`mea" sau "frate`miu" fac parte din vocabularul vostru. Ce mult imi place cum suna si ce rau imi pare ca nu le pot rosti si eu.  Si mai stiu ca trebuie sa fie tare frumos, iar daca nu, poate veti vrea sa  imi povestiti cum  stau lucrurile in realitate. 
O saptamana cat mai buna va doresc tuturor! 

16 comentarii:

Ioana spunea...

Multe idei in postul asta al tau si nici nu stiu la care sa iti raspund!

Scosul catelului afara la plimbarica e fain...o perioada...si nu iarna! Sa vezi cand va mai creste si va pride sezonul de cateluse in calduri...si atunci sa te tii! Ma rog, cu bune, cu rele, noi ii iubim ca sunt ai nostri. Ma mai supar eu pe Oscar cand face o boacana, dar imi trece cand imi da "privirea aceea" - stii tu, aia de sunt mic, am gresit, te iubesc". :))

Si eu vreau o casuta mica (urasc casele mari) unde sa alerge copiii in voie, cu doi catei si 2 pisicute, cu o gradina plina de flori, etc. Cred ca e visul fiecarei femei (sau a marii majoritati). Sa vedem daca il vom si putea indeplini in viitor!

Si eu sunt copil singur la parinti si tare rau imi pare! Cred ca e frumos sa ai un frate sau o surioara, dar, vorba ta, sa nu fie frate doar cu numele.
Atata deocamdata ca nu stiu cate cuvinte accepta forma de comentariu.
Pupici pt Shani cel mic si scump tare!

Diana spunea...

Ioana, cam ai dreptate, am pus prea multe idei in acest post, care in aparenta nu prea au legatura una cu alta, insa asa le-a legat mintea mea azi:))
Ce mi-a placut "sunt mic, am gresit, te iubesc" :)) Da, cunosc privirea aceea care e in stare sa moaie pana si o stanca, sau cand intaorce capul intr-o parte si alta imi vine sa il pap tot. Cred ca, daca ar vedea cineva care nu iubeste animalutele, ce vorbim noi aici, cred ca ar spune "Doamne, ia uite-le si pe astea ce bat campii" :)), insa ei sunt oameni prea mici, incapabili sa inteleaga cum sta treaba, nu? :)
Ma bucur sa vad ca ne regasim in multe dorinte, ca sa le zic asa, cine se aseamana se aduna, corect.
Da, o casuta intr-o oaza de liniste, pfiuu adesea visez cu ochii deschisi, si uite ca am uitat sa mentionez ca si eu tare multe animalute as tine. Pe Shani in casa, un rottweiler sau un golden pe langa, vreo doi iepurasi, o pisicuta, ehee trai neneaca, si ele pe langa noi si noi pe langa ele.
Cat despre frati, deci esti de acord cu mine, e tare urat fara ei!
Pupicei dulci si de la noi pentru voi!
p.s. Tare mai suspinam dupa un bichonel cand ma uitam la poza lui Oscar, care e un frumoooos:)

Anonim spunea...

nici eu nu am frati sau surori si intr-adevar uneori ma gandesc ca ar fi fost frumos sa am. cele mai multe relatii intre frati pe care le cunosc sunt ok, majoritatea se bucura ca au acel altcineva pentru care sa simta ceea ce doar fratii stiu. dar nici noi astia singureii nu suntem de lepadat. te gandesti ca toata atentia parinteasca s-a indreptata asupra noastra... am devenit mai speciali asa :) spun asta doar de carcotas, pentru ca in secret poate mi-as fi dorit si eu un frate/sora. dar sa nu spui la nimeni;)

Diana spunea...

Nu, Ciprian, nu mai zic la nimeni, ramane aici intre noi :) Da, asa e, atentia parintilor nostri nu am impartit-o cu nimeni, ca sa spun asa, dar tare ar fi fost frumos! Intr`adevar, doar fratii stiu, doar ei cunosc acest sentiment, care dupa parerea mea, cred ca e unic.

broscutza spunea...

hmmm,cu cat citesc mai mult din blogul tau, cu atat mi se pare ca semanam mai tare, ca avem aceleasi ganduri si cam aceleasi dorinte!
Se pare ca majoritatea celor crescuti singuri la parinti isi doreau cu disperare un frate sau o sora! Este si cazul meu, care plangeam cand ii vedeam pe verii mei mereu impreuna, si imi doream si eu asa ceva, jumatatea mea,un tovaras, un sprijin, un suflet pe care sa-l mangai,un frate sau o sora, AI MEI! Din pacate n-a fost sa fie, dar imi doresc multi copii, ca sa " ma razbun". Casa mi-o vad la fel, o casuta vesela, plina de chicoteli, momentan nu prea imi doresc liniste,vreau veselie, familia iubita, prieteni dragi,si...voi fi cel mai fericit om.
Oricum, daca avem noroc mai compensam lipsa surorilor cu prezenta prietenelor adevarate. Doar sa stim sa triem corect!
Gata..sunt fun blogul tau, imi place cum scrii, si ma regasesc in el.
O sora blogosferica vrei?
Te pup si succes in toate!

Diana spunea...

Broscutza, sor`mea blogosferica! Gata s-a decis, cu acordul partilor. Aici si acum Punct
hihi ce imi place.. Am pasit cu pasi marunti si timizi in blogosfera dar pe zi ce trece imi place din ce in ce mai tare. Iuupii, acum am si o sora :)Buun.
Ce sa zic Broscutza scumpa, iti multumesc mult pentru vizita si pentru vorbele frumoase la adresa-mi. Nu pot decat sa jubilez. Ce, ma gandeam eu cand am scris primul meu post ca o sa fie si oameni ce se vor regasi in cele spuse de mine? Nici pomeneala! Cu atat mai mult ma bucur sa vad ca imi fac prieteni si ca intalnesc oameni deosebiti! Gata, Broscutza, inrudirea s-a produs, acum te bag in blogroll, esti de-a casei! Si blogul tau imi place tare mult,l-am parcurs, citit si uitat la fiecare poza in parte:)
Multi pupici pentru broscutza cu gura mare:)

broscutza spunea...

saru manaaaaaaaaaaaaaaa!! Decizie definitiva si irevocabila!
Fara drept de apel!
Deci sor-meo ce ne facem? Am pierdut atatia ani... Da e tare bine si-acuma!!
Pupici si keep on writing... You are so good!!

Diana spunea...

:)) saru`manaa si tie, pentru idee! Si pentru disponibilitate :) Asta-i adevarat, am pierdut ceva ani pretiosi dar las` ca timpul nu`i pierdut, gandeste-te ca avem mai multi pana n`om mai fi( dea Domnul) Imagineaza-ti ca tocmai am venit de la Andreea Marin de la Surprize, ne-a cules pe amandoua de prin mari si tari si ne-a reunit. Broscutza a facut ochii si mai mari decat ii are :)) la auzu` minunatei vesti iar eu era sa cad pe spate. Acu` ne dregem si recuperam din timp, nu`i bai :)
Thanks,thanks!! Si multi pupici si pentru nepotelul meu Lord! Care e un dulceel! Na, nu numa` pt tine ,nu fi hapsana:)) Da las` ca si tu ai unul, sa nu crezi ca ai scapat :))) La nepotel ma refer :P Suntem o familie mare, ce sa mai:)

broscutza spunea...

da chiar suntem familie mare... cred ca Lord s-ar intelege tare bine cu Shani, pe care il pup si eu, ca e un scump si un haios, iar eu deja sunt topita dupa el. Dac nu am avut frati sau surori, am avut dreptul la animale, si sunt indragostita nebuneste de caini, iar nepotzelul meu este extraordinar de frumos! si pun pariu ca daca il vezi in realitate te copleseste de placere!
Voi sunteti frumosi din cale-afara, ma tot uit la pozele voastre si ma tot minunez, fara sa va deochi! Un cuplu extraordinar de tandru,potrivit, vi se vede iubirea in ochi, fericirea, multumirea sufleteasca, iar tu ai fost o mireasa de exceptie! Sa aveti casa de piatra, si sa ramaneti asa cum suntetia cum..toata viata voastra, plini de iubire, entuziasm, noblete sufleteasca, tinerete si zambet!
Va admir si va respect pentru ca stiti sa traiti atat de frumos!
Va pup pe toti trei si nu ma mai satur sa va privesc!
Hai sor-meo ca mi-au dat lacrimile!
Pup cu mare mare drag!

Diana spunea...

Pai si mie mi-au dat, la ce vorbe frumoase ai scris, mi s-a facut pielea de gaina. Multumesc tare TARE TARE muuuult, esti minunata! Multumesc pentru toate urarile, si sa se intoarca insutit, inmiit si catre tine!
Ma bucur ca iti plac fotografiile si ma bucur ca se poate vedea in ele ceea ce cu adevarat traim. E un dar de la Dumnezeu!
Dupa cum am vazut ca ii ziceai Bogdanei intr-un comentariu la tine pe blog si eu sunt bolnava cu pozele. De catei ca-s topita si eu dupa ei, nici nu mai zic! In cuvintele patrunzatoare ce mi le-ai scris se poate citi sufletul tau curat si frumos! Intr`adevar, DA, sa stii ca avem multe in comun! Deci nu degeaba iti sunt si imi esti sora :)) hihi

broscutza spunea...

Am zis!!
Aoleooo..sor-meo..deja te adorrrrrr!! Hihihi!!

Diana spunea...

Laurei, nu Bogdanei, ptiuu, mereu le confund nu stiu de ce:)

Diana spunea...

Si eu pe tine sor`mea draga! Si ma bucur ca ne-am gasit:) Am mai descoperit un lucru comun, zodia:)) pestoaico! gata te-am lasat am fugit, mi se ard vinetele pe aragaz uffff alerg ca nebuna intre bucatarie si calculator:))
Puupici pentru cel mai dulce "clan"!

broscutza spunea...

Spor la treaba, sunt convinsa ca or sa-ti iasa minunate! Chiar ca..2 pestoaice...vezi?! cine se-aseamana se-aduna!
Va pupacesc cu mare drag si sa aveti succes si noroc in toate!
Si eu tre sa cobor din noruletul de melancolie in care am intrat pentru a ma intoarce cu picioarele pe pamant..., dar nu pentru mult timp!
Keep in touch, sor-mea draga!
Tot ce e mai bun la voi sa se-adune!

Diana spunea...

Asa, nu pentru mult timp! Am vazut ca debordezi de veselie si energie, esti ca o bomba cu ceas, si ti se potriveste de minune!
Si eu va pupacesc pe voi si Nu, nu tot ce e mai bun la noi sa se adune!! Ca sa vezi ca deja imi esti tare draga si tin la tine, fac jumi juma cu tine, portii egale din tot ce e mai bun :)) Familiile ne sunt indentice (formate din 2 barbatei si o fetita)fiecare, nu vad de ce nu ar fi asa, hi hi:))
Ti-am scris si eu la articolul bomba blonda, avand in vedere ca e o postare ceva mai veche nu stiu daca mai observi ca s-a mai adaugat un comment, asa ca ti-am zis aici! Puupici muuulti si raman in zona, cu ochii pe voi, dragilor!

broscutza spunea...

Nu numai ca ti-am raspuns, draga sora A MEA - ce bine suna -, dar ti-am si raspuns!
Fug si eu la treburi, dar nu inainte sa va trimit multe multe imbratisari si cele mai bune ganduri!
Si asa ramane 50/50!
Te pupicesc cu drag!