Ateism

Category :

Nu imi place deloc cum suna cuvantul asta, "ateu", dar cu toate astea, de la un timp incoace cunosc tot mai multi, ceea ce nu face altceva decat sa ma inspaimante. Ma enervez rapid si nu am rabdare sa le ascult argumentele, pentru ca pur si simplu nu pot sa concep asa ceva. Nu pot sa concep viata fara Dumnezeu pentru ca nu doar o singura data mi-a dovedit ca exista, ci in repetate randuri. Cred ca suntem nimic fara El. Am credinta adanc inradacinata in suflet si asta si datorita faptului ca am avut un "mentor" serios inca de cand am aparut pe lume, iar cel ce nu crede, nu cunoaste nimic despre Dumnezeu ori despre Biblie, ori despre atatea minuni ce s-au intamplat si continua sa se intample si in zilele noastre. Ceea ce e trist si ceea ce ma frapeaza cel mai mult e numarul asa zisilor atei. Dar nici nu stiu ce as mai putea spune, oricum, imi provoaca doar mila. Si nu as vrea sa fiu in pielea niciunuia atunci cand Dumnezeu o sa-i zdruncine, vrand sa le arate ca El chiar exista. M-am minunat tare cand am vazut ce apare pe prima pagina a unui site de-al lor. Arata o biblie , iar in jos, pe coperta scrie: "Atentie! Aceasta carte este o compilatie eterogena de pasaje de fictiune si mitologie fara valoare filosofica si pe alocuri respingatoare moral Orice asemanare cu o doctrina coerenta si intelgibila este pur accidentala." No comment..........

0 comentarii: