Uneori imi doresc sa...

Category :

Uneori imi doresc sa fie mai multi oameni buni printre cei care ii cunosc.  Uneori imi doresc sa nu mai existe cuvantul "trebuie".  Uneori imi doresc sa scap de temeri. Uneori imi doresc sa fie mai mult soare si mai multa caldura. Uneori imi doresc sa vad mai multi oameni pe strazi. Uneori imi doresc sa intorc timpul inapoi. Uneori imi doresc sa vad si partea plina a paharului. Uneori imi doresc sa fi tacut istet decat sa ma irosesc vorbind.  Uneori imi doresc sa fi avut mai mult

curaj.   Uneori imi doresc sa fi trait clipa mai intens si fara teama intr-o anumita zi intr-un anumit an.  

Uneori imi doresc sa fi vorbit si sa-i fi spus tot ce merita, in loc sa fi tacut malc. Uneori imi doresc ca o clipa sa nu se mai sfarseasca. Uneori imi doresc sa pot mai mult. 

Uneori imi doresc sa mananc o prajitura cu multa frisca naturala. Uneori imi doresc sa pot oferi mai mult. Uneori imi doresc sa fiu doar eu cu mine, dar imi trece repede.  Uneori imi doresc cam multe. Si se intampla frecvent :)

0 comentarii: