Fara titlu

Category :

O altă zi se duce cu pazi repezi spre istorie. E aproape gata luna. Prima lună din an. O să mă trezesc iar in decembrie, spunând "nici nu ştiu când s-a scurs şi anul acesta." Trec clipele cu viteza gândului şi ne trezim că se mai adaugă un an la cei pe care deja îi avem. Nici nu ştiu cand s-au scurs ultimii ani, parcă cei din copilărie au trecut mai greu. Să aibă acum ziua doar 16 ore, în loc de 24, aşa cum se spune? Nu cred ca ar fi nici o surpiză dacă intr-adevăr aşa ar fi. E sfârşitul lui ianuarie dar soarele parcă are mai multă putere decât acum câteva zile. Simt miros de primăvară... E mai călduţ. Aştept ca totul să renască, verdele să domnească, păsările să cânte neîncetat. Vine anotimpul meu preferat! Ascult Queen cu Under Pressure şi urechiuşile mele sar în sus de bucurie. O zi obişnuită fără nimic special. Mă chinui să scriu cu diacritice, reuşesc, încep a mă obişnui, chiar dacă merge mai greu. Mai ascult puţină muzică, mai citesc ceva, fac de mâncare şi e gata ziua!

0 comentarii: