Domnilor, putina sinceritate! :)

Category :

7 comentarii:

Cippy (Anti-Plicti) spunea...

hai ca asta e tare (si grea)... nu ma lasi sa le combin, nu? hm, nu cred... pai as merge totusi pe prima (A) caci in cazul B, la un moment dat tot vei vrea s-o intrebi ceva, ma-ntelegi... nu se poate totusi combinatie, nu?:)

Diana spunea...

Ciprian, NU, fara combinatii!!! :)) Asa ma gandesc si eu ca probabil ar fi mai importanta comunicarea decat altceva, la un moment dat, nu?

Cristian Lisandru spunea...

Iau sirena, fără niciun fel de reţinere... Întotdeauna mi-am dorit să ţin o sirenă în braţe!

Anonim spunea...

In primul rand buna seara...
In al doilea rand vreau sa iti zic ca iti urmaresc blog-ul de ceva vreme si sa sti ca sunt lucruri destul de interesante pe aici si sunt mutumit :P
Bun acum sa ma intorc la subiect...ce as alege zici...pai daca ar fi posibil acest lucru atunci as alege prima varianta, sirena, macar as mai avea cu cine discuta cate ceva, dar...cum astfel de lucruri nu prea sunt posibile si daca chiar as ramane singur pe o insula, atunci cred ca in cele din urma as ajunge sa imi pierd mintile si sa ajung sa vb singur, in cel mai rau caz cu o nuca de cocos :))
Deocamdata cam atat am avut de zis...iti urez o seara placuta in continuare.

Mai mult pe www.jonny2009-pursisimpludespreviata.blogspot.com

Unknown spunea...

foarte tare:))..
cred ca iau sirena;))

Diana spunea...

Cristi, te cred pe cuvant! :)

Jonny, buna! Ma bucur de vizita si mai mult decat atat ca acest post te-a facut sa scrii cateva randuri! Multumesc frumos pentru aprecierile tale!
Mi-a placut asta cu nuca de cocos :)) dar daca ai ales sa iti tina de urat sirena, bravo! Vedeti, doamnelor si domnisoarelor, barbatilor le place comunicarea! Sa nu va mai aud contestand asta :))

Florin, pe bune ca iti dadeam tie sirena daca nu era si acel "cred" :))

Anonim spunea...

Pentru cea mai mare parte a timpului: A ; ocazional: B... ("barbatii astia!...")