Canta...Viseaza...Iubeste...Oricum

Category : ,


Imi place atat de mult varianta aceasta a piesei "Everything I do I do it for you" incat am zis sa va puteti si voi bucura urechiusile ascultand-o. Simti cum iti da o liniste interioara de nedescris..  Stiati ca aceasta melodie a fost desemnata cea mai frumoasa piesa de dragoste a tuturor timpurilor? Eu una cred ca merita din plin. 
Si pentru ca am primit pe mail versurile urmatoare am simtit ca merg foarte bine citite pe fundalul acestor acorduri de pian.
Îţi poţi petrece toată viaţa construind
Ceva din nimic
Iar o furtună îţi poate dărâma totul…
Construieşte, oricum!
Poţi alerga după un vis
Ce pare de neatins
Şi care ştii că s-ar putea să nu se împlinească niciodată…
Visează-l, oricum!
Lumea asta a luat-o razna
Şi e greu să mai crezi
Că mâine poate fi mai bine decât azi…
Dar crede, oricum!
Poţi iubi pe cineva cu tot sufletul tău
Din motive întemeiate
Şi într-un moment acela poate alege să plece…
Iubeşte-l, oricum!
Îţi poţi pune sufletul pe tavă într-un cântec
Cu versuri în care crezi
Iar mâine toată lumea va uita că l-ai cântat…
Cântă-l, oricum!
Dumnezeu e mare
Dar uneori viaţa-i nedreaptă
Şi când te rogi
Lucrurile nu ies întotdeauna aşa cum crezi că ar trebui
Dar roagă-te, oricum!
Roagă-te, oricum… Cântă… Visează… Iubeşte… Oricum…

6 comentarii:

Adi spunea...

foarte frumoasa melodia, Adams doar melodii bune are.

Diana spunea...

Bine ai venit,Adi! Da, asa este, si mie imi place tare mult Brian Adams.

Geanina Codita spunea...

Poezia si melodia vor reusi sa descatuseze minti tinute captive de idei preconcepute. Ma bucur de fiecare data cand intalnesc oameni care iubesc lucrurile de calitate si nu se rezuma la aspectele banale ale vietii.

Lavinia spunea...

De cate ori ascult aceasta melodie simt cum ma trec toti fiorii! Si am facut si exercitiul de a citi versurile pe aceste acorduri......brrrrr! Frumoasa postare pentru lumea asta nebuna in care traim si in care parca nu mai este timp si pentru astfel de fiori!

Diana spunea...

Geanina, tare frumos spus si ma bucur ca ti-au placut!

Diana spunea...

Lavinia,acelasi sentiment il traiesc si eu ascultand piesa aceasta! Multumesc tare mult! Te pup cu drag!