Dulceata

Category :

Îmi plac tare dulcețurile. Azi am fost la magazin și mi-am luat un borcănel de dulceață de prune și un altul de ananas. Nu mă așteptam ca cea de prune să semene atât de mult la gust cu magiunul mamaiei.
Sunt fidelă dulceței de căpșuni care e preferata mea dar azi am zis să diversific puțin :) Îmi place de asemenea și cea de trandafiri. Dar îmi amintesc cu drag și de gustul dulceței de gutui sau celei de nuci, din copilărie, care din păcate, nu se găsește exact ca cea făcută de casă. Aaa uitasem de cea de coacăze care e o bunătate. Voi aveți vreo dulceață preferată, pe care o savurați cu drag? Aș fi curioasă să aflu și poate să le încerc și eu, dacă încă nu am făcut-o. Îmi vine acum în minte că tot e vorba despre asta, cum înainte când se serveau musafirii, gazda le dădea printre altele și câteva lingurițe de dulceață pe o farfuriuță, alături de un pahar cu apă. 
Mi-am completat azi și raftul cu biscuiți și cel cu ceai. Săptămâna asta am dat laptele și untul pe ceai cu biscuiți,sau cu pâine cu dulceață, la micul dejun. Și e foarte bun. Cine a zis că postul e greu s-a înșelat.
O săptămână frumoasă, cu suflete senine și  liniștite vă doresc! Și să îmi spuneți preferințele voastre în materie de dulcețuri. 

0 comentarii: